Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Система замовлень страв у ресторані (C#)

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний авіаційний університет
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України Національний авіаційний університет Курсова робота З дисципліни «Об’єктно-орієнтоване програмування» На тему «Система замовлень страв у ресторані (C#)» Київ 2012 Зміст Система замовляння страв в ресторані Спрощені вимоги до програмного забезпечення Функціональні вимоги: Управління інгредієнтами Можливість додавати інгредієнт Можливість видаляти інгредієнт (у випадку що він не входить до складу якоїсь страви) Можливість змінити інгредієнт Можливість переглянути перелік всіх інгредієнтів Управління стравами Можливість додавати страву Можливість видаляти страву Можливість змінювати страву Можливість додавати та видаляти інгредієнти страви Можливість змінювати назву страви Можливість змінювати ціну страви Можливість змінювати час приготування страви Можливість переглянути інформацію про конкретну страву Управління замовленнями Можливість додати замовлення Можливість видалити замовлення Можливість змінити замовлення змінити кількість страв змінити загальну вартість змінити номер столика даного замовлення Можливість переглянути інформацію про замовлення Нефункціональні вимоги: Вимоги до зовнішнього інтерфейсу Зовнішній інтерфейс користувача має бути командним Застосування має бути консольним Дані повинні зберігатись у файлах після виходу з програми. Система має забезпечити правильність введених даних Логічна структура даних Інформаційний об'єкт страва Елемент даних Тип Опис Коментар  Назва Текст Назва страви -  Інгредієнти Структура даних типу лист Перелік інгредієнтів конкретної страви -  Ціна Дробове число Ціна конкретної страви -  Час Дробове число Час приготування конкретної страви -   Інформаційний об'єкт замовлення Елемент даних Тип Опис Коментар  Страви Структура даних типу лист Перелік страв у конкретному -  Загальна вартість Ціле число Загальна вартість конкретного замовлення -  Номер столика Ціле число Номер столика, на який повинні принести конкретне замовлення -   Особливості роботи У головному меню користувачу пропонується ввести команду серед команд запропонованного списку. Команда зчитується за допомогою змінної string. Далі введена команда передається у файл основної програми й там виконується перевірка на вихід з програми. Після цього перевіряється введена команда і виводиться пункт меню, обраної команди. Якщо введена команда не співпадає з жодної з листу доступних , то буде виведено повідомлення про помилку та програма запропонує ввести команду ще раз. У програмі використовується шість основних класів . Клас «Інридієнта» Перший це клас «Інгредієнт». Цей клас містить у собі інформацію про інгредієнт. Складові класу «Інгредієнт» - це поле яке містить лише поле назви інгредієнта та методи для роботи с класом такі як запис в файл інформації про інгредієнт, редагування назви інгредієнта , виведення назви інгредієнта на екран, конструктор за умовчанням та конструктор з параметрами Тіло класу «Інгредієнт» class Products { private string name; public void correct_name(string _name) public Products() { } public Products(string _name) private bool pr_TrueFalse=true; public bool get_pr_TrueFalse() public void show_product() } Методи классу «Інгридієнт» Метод відображення назви інгридієнта, без параметрів. Метод просто виводить на екран інформацію що є в об’єкті за допомогою Console.WriteLine(); Запис до файлу здійснюється через конструктор класу і деструктор. За допомогою серіалізації здійснюємо запис до файлу у конструкторі, а у деструкторі звільняємо потік. public Products() { try { IFormatter formatter2 = new BinaryFormatter(); Stream stream2 = new FileStream("MyFile.bin", FileMode.Open, FileAccess.Read, FileShare.Read); Products obj2 = (Products)formatter2.Deserialize(stream2); this.name = obj2.name; this.pr_TrueFal...
Антиботан аватар за замовчуванням

06.02.2014 01:02

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини